Hoe kunnen we je helpen?

Hoe we jou zo goed mogelijk helpen

Wij vinden het ontzettend belangrijk om veel tijd en aandacht te besteden aan onze klanten. We gunnen jou het allerbeste en helpen daarom slechts een beperkt aantal klanten per jaar. Eén ding dat al onze diensten met elkaar gemeen hebben is dat we altijd voor je klaarstaan. Je kunt ons bellen of mailen en we reageren binnen 24 uur op je vraag. Ook zijn we full service: dat betekent dat we een aantal uitvoerende partners hebben die we voor je kunnen inschakelen. Op die manier hoef jij je geen zorgen te maken over de praktische zaken zoals het uitvoeren van interventies, ontwerp en onderzoekswerkzaamheden.

Ons aanbod

We hebben twee verschillende diensten. Deze zijn zo ingericht dat jij als klant écht inzicht krijgt in gedrag. Wij geloven namelijk dat een advies over gedrag het meest waardevol is wanneer de kennis wordt opgenomen door een organisatie.

Expert-adviesabonnementen

Kun je regelmatig gedragsadvies gebruiken? Dan is een expertadvies-abonnement iets voor jou. Je kunt ons inschakelen voor allerlei vraagstukken. Voorbeelden van dingen waar we je mee kunnen helpen zijn:

  • Het nakijken van een communicatie-uiting;
  • Aansluiten bij een overleg;
  • Helpen bij het schrijven van een offerte;
  • Masterclasses geven;
  • Strategie bepalen.

Alle advies-abonnementen zijn inclusief een gratis intakegesprek van 1,5 uur.

Benieuwd naar de voorwaarden? Of wil je gewoon meer informatie? Neem dan contact met ons op.

“Dirkje van der Ven van SHIFT heeft een aantal van onze (rof.frl) Permanente Verkeers Educatie-projecten tegen het licht van de theoretische beginselen van Gedragsbeïnvloeding gehouden. De rapportage hieromtrent was constructief en helder. Ook in de mondelinge toelichting en bijbehorende discussie blonk de heldere argumentatie uit in begrijpelijkheid.”

Sipke van der Meulen,
Regionaal Orgaan verkeersveiligheid Fryslân (ROF)

Project voor een gedragsaanpak

Heb je een gedragsvraagstuk waarvoor je een project wil opstarten? En wil je compleet ontzorgd worden? Dan is een project de juiste keuze.

In een project behandelen we een gedragsvraagstuk van A tot Z. We gebruiken hierbij de SHIFT methode. Na afloop van ieder project organiseren we een presentatie voor alle geïnteresseerden in jouw organisatie waarin we kort vertellen over gedragsbeïnvloeding en het hele project toelichten. Zo zorgen we ervoor dat de kennis geborgd wordt in een organisatie en inspireren we jou en je collega’s om de (gedrags)denkwijze voort te zetten.

Voorbeelden van vraagstukken zijn:

  • Hoe verminder ik bijplaatsing van afval bij één of meerdere containerlocaties?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn doelgroep vaker de fiets neemt in plaats van de auto?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn doelgroep energiebesparende maatregelen toepast?
  • Hoe kan ik mijn doelgroep aanzetten tot veiliger rijgedrag?
  • Hoe kan ik ervoor zorgen dat klanten minder naar de klantenservice gaan bellen?

We vinden het belangrijk dat onze klanten alles uit onze diensten halen wat erin zit. Om onze volledige aandacht te kunnen richten op een project, doen we een beperkt aantal projecten per jaar. Zorg dus dat je tijdig aangeeft dat je interesse hebt om een project op te starten.

Wil je een project met ons uitvoeren, maar zou je zelf ook graag meer leren over gedrag? Kijk ook eens naar ons jaarprogramma.

We kunnen in 2019 nog 6 projecten opstarten. Heb je interesse? Neem dan contact met ons op.

“Shift heeft ons geholpen bij onderzoek naar aanschafreden voor honden onder jongeren. Waar anderen moeite hadden om de juiste doelgroep te bereiken, is Shift dat in haar onderzoek gelukt. Daarvoor waren enkele gesprekken nodig met goede discussies over het onderwerp en de aanpak. Shift bewijst dat ook lastig bereikbare doelgroepen bereikbaar kunnen zijn!”

Ir. I.R. van Herwijnen
Directeur, Koninklijke Hondenbescherming

Hoe kan SHIFT mij helpen?

In een strategiesessie helpen we je om te kijken welke aanpak voor jou de beste is. Het gesprek is geheel vrijblijvend.