WHITEPAPER

LEER JE DOELGROEP KENNEN
 

WHITEPAPER: Leer je doelgroep kennen


Als je wilt beginnen aan een project om gedrag te veranderen, kan het allemaal nogal overweldigend lijken. Waar moet ik beginnen? En hoe onderzoek ik eigenlijk wat voor factoren belangrijk zijn in mijn casus?

Een eerste stap is het onderzoeken van motieven en weerstanden. Zodra je duidelijk hebt welk gedrag je wilt gaan veranderen, kun je dit gaan onderzoeken. In dit whitepaper kun je lezen hoe dit in zijn werk gaat.

De volgende punten komen aan bod:

  • Waarom bewustwording niet voldoende is
  • Wat zijn motieven en weerstanden?
  • Welke vormen van weerstand zijn er?
  • Wat is motivatie en wat zijn motieven?
  • Hoe onderzoek ik motieven en weerstanden?
  • Wat doe ik met de resultaten van mijn onderzoek?

Geef hieronder je naam en e-mailadres op om het whitepaper te downloaden. Je bent automatisch aangemeld voor onze nieuwsbrief.